Martiniplaza Gastreis Martiniplaza

Klant

Martiniplaza

Omschrijving

Hoe kunnen we een auw-moment verhelpen of een wauw-moment creƫren in de gastreis bij Martiniplaza?

Doel

Het in kaart brengen van drie gastreizen, voor elk van de drie doelgroepen bij Martiniplaza (sport, theater en congress) met alle auw-momenten en hiervoor een creatieve oplossing te vinden.

trekken.

Eindproduct

Een foodcourt, een zelfrijdende kar en een QR-code voor bestellen.

Feedback opdrachtgever

De uitkomsten van alle groepen bevestigden voor de opdrachtgever dat de ‘geoliede machine’ van Martiniplaza werkt, immers waren er geen auw-momenten in gastbeleving. Daarnaast was de opdrachtgever positief verrast over het foodcourt; een idee dat inmiddels bij Martiniplaza in ontwikkeling is.

Een titel over ook een project uitvoeren

Wij zijn een platform voor de vrijetijdssector in Groningen en Noord-Drenthe. Wij werken samen met onderwijs, bedrijfsleven en de overheid.